• Wpisów:37
  • Średnio co: 56 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 21:02
  • Licznik odwiedzin:1 356 / 2145 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hej kochani co tam u was bo mi dzień miną dzisiaj superr a jutro jadę na basen z kumpelą dawno nie wchodziłam na bloga ale się chyba nie obrazicie
 

 
Hei kochani co tam u was dzisiaj mam spanie ze znajomymi w namiocie już zaczeły się wakacje a ja już mam co robić a wy jak je spedzacie?
  • awatar Fashion Clothes: ZAPRASZAM DO MNIE .SPRZEDAM UBRANIA BARDZO TANIO <3 fashionclothessell.pinger.pl/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Hej polecam Białkę Tatrzańską Zakopane i Słowację
 

 
HEJ KOCHANI nie poradzę coś wstawić tych zdjęć z wycieczki do Białki Tatrzańskiej do Zakopanego i ze Słowacji no ale chyba się na mnie nie obrazicie no to pa
 

 
HEJ KOCHANI coś mi nie idzie wstawic tych zdjęc z wycieczki do Białki Tatrzańskiej do Zakopanego i ze Słowacji no ale chyba nie bedziecie na mnie źli no to pa
 

 
Heii Hej Hej kochani no więc tak zaraz postaram się wtawić moze 1 zdjęcie z wycieczki do Zakopanego do Białki Tatrzańskiej i Słowacji no to tak u mnie czas jakos leci a u was???

Dawno jakoś nei dodawałam postów no ale przyznam się że nie miałam czasu nie to że blogowanie mi sie juz nudzi no ale ot nie prawda bo blogowanie jest dla mnie całym życiem postaram sie moze nagrac jakis mój 1 filmik ale jak byście mogli no to prosze się nie śmiać no bo to bedzie mój 1 chyba filmik no i więc prosze o wyrozumiałość no ale jeszcze nie wiem no to pa
 

 
Heii kochani więc dzisiaj w nocy no wróciłam z wycieczki było fajnie polecam Zakopane


Mam do was małą prośbę moglibyście mój link na tego mojego własnie bloga aparacik142.pinger.pl

dawac innym znajomym no bo bardzo mi na tym zalezy
 

 
NIEOBECNOŚĆ

Hej kochani we wtorek wyjeżdżam na wycieczke do Białki tatrzańskiej do Zakopanego i na Słowacje wiec nie będę mogła dodawać postów ale jak przyjadę no to może dodam jakiś mały wpis w sobote za tydzień nie wiem jeszcze ale zobacze jak ki sie uda to wstawie moze jakies zdjecia z wycieczki...
wyjeżdżam we wtorek i wracam w piątek..!
  • awatar Nelcia maluje :): super, zapraszam do mnie! myślę, że spodobają Ci się moje ręcznie malowane torby ; ) miło mi będzie, jeśli dodasz mnie do obserwowanych
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Diękuję za oglądanie mojego bloga
 

 
Jeśli chcecie do mnie wysłac list czy cos takiego to napiszcie mi na skrzynke i wam podam adres itd.



Aha i dziękuję za oglądanie mojego bloga kochani...!
 

 
Dzisiejszy dzień był udany (zwłaszcza jak każdy)
szłam z psem na spacer (mój piesek nazywa się Sonia)przyszłam i puściłam muzykę na cały głos i nawet było ją słychać w całym moim domu....! Było fajnie...!
 

 
Hip–Hop to moje życie i tylko tym żyję
 

 
PIŻAMA PARTY

Wczoraj z kumpelami miałyśmy piżama party było super.
Zjadłyśmy coś,potem biłyśmy się poduszkami,malowałyśmy sobie paznokcie itd.
Później oglądałyśmy komedie romantyczną i później horror.
później gadałyśmy i poszłyśmy spać.

Było fajnie nie ma to jak piżama party ze znajomymi.
 

 
Ja wam tylko powiem jeśli czujesz się źle że np.twoja miłość cię nie kocha to znaczy że nie jesteś dla niego odpowiednia aha i jeszcze ci tylko powiem że nie szukaj miłości bo po pewnym czasie ona sama do ciebie przyjdzie
 

 
Dzisiaj był nawet fajny dzień spotkanie ze znajomymi i pogranie z nimi w piłkę nożną było fajniee chcę tak jeszcze raz ale wreszcie już niedługo wakacje jupiii
 

 
Nom jutro szkoła znowu jak ja nie lubię szkoły hmm... kiedy ona się wreszcie skończy hmm...Oo juz wiem chyba za jakies około 3 miesięcy

Wreszcie hahaha papa
 

 
A to coś np:na wypad na miasto,gdzieś na impreze i gdzieś na wieczór
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Coś na wypad npo miasta i na zakupy

To jest mój styl myślę,że wam się spodoba mój styl piszcie w komentarzach
 

 
Dzisiaj poniedziałek znając życie to pewnie ściągne sobie jakiś film i będe go sobie oglądała

Dziś byłam w szkole było nawet fajnie no jak to w szkole śmiechy ze znajomymi itd.

Dzisiaj ze znajomymi bawiliśny się w podchody i w szukanego było nawet fajnie moii nie ma jak to najlepsi przyjaciele
 

 
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia to pod choinke dostałam tableta a wy co dostaliście .......!
 

 
Dziękuję wam za oglądanie mojego bloga
 

 
  • awatar no love without freedom: takk.. niestety. wbij..
  • awatar Rosverry: Hej , mogłabyś zarejestrować na : http://wygrajgry.pl/ref/128576 . Zbieram na grę . Trzeba podać tylko adres e - mail . Później nie musisz z tego korzystać , chętnie się odwdzięczę jak tylko chcesz . ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
  • awatar Kochasz to Beybe ♥: świetnie ♥ wbij i zostaw po sobie slad ; *
  • awatar SiSi.♥: Super blog. *Skomentujesz nowy wpis?;** p.s.będę wpadać częściej .;33
  • awatar I will find my way and places on world♥: Cześć.jeśli masz fejsa możesz dać lajka na tej stronce www.facebook.com/RapKokaina. Z góry dziękuję, : *. liczba lajków jest dla mnie bardzo ważna,więc jeśli moge coś zrobić w zamian pisz.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›